Tisdag

Guuud vad fort tiden går, helt otroligt!

Tog en promenad upp till dagis idag. Åh jag fick ännu mer vårkänsla i kroppen :-) Lagom när vi kom dit så skulle dom knata iväg till skogen och det hade varit frid och fröjd. Dom andra barnen hade visat Ewelyn en massa isbitar när hon satt i vagnen :-)

Hade förövrigt eget arbete idag så var rätt skönt. Om det är så att jag inte får fortsätta kursen (fick inte tag i min handläggare idag) så har vi ändå bestämt att jag ska köra på så långt jag hinner. För även om kursen inte blir färdig så kommer jag förmodlingen har lite nytta av det ändå, om det blir andra regelverk i höst sen.

Jag kan inte göra mer än att försöka och att klara kursen till April, det är det ingen som gör vill jag lova.

Jag ska försöka att inte deppa ihop, men tycker ändå det är sjuka regler helt klart. Nog om det. Ska prata med dom som ska kunna sig veta detta imorgon om jag får tag på expertisen :P

Det har varit en härlig dag med hemmagjorda köttbullar, mycket frisk luft, mys med sambo, bus med dotter, lite städ på det och handling.

SÅ EN BRA DAG!

Imorgon ska vi vara hemma för då kommer eventuellt min farmor och hälsar på :-)



Ska ta en kaffe nu strax och sen invänta ett samtal ifrån en jobbarkompis, eller vän rättare sagt. Tycker så synd om henne för dom behandlar henne som skit :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0