Trodde aldrig...

Jag skulle vakna till liv idag! Hamnade i dvala förut när jag halvslumrade till i soffan, var som i en annan värld. Sen vaknade Ewelyn strax efter att Joel åkt till jobbet. Men inte sov hon något speciellt, max en halvtimme kanske :)

Så jag klädde på oss och hann inte mer än att kliva utanför porten så fick jag sms av Tessan som undrade om jag ville komma till lekparken. Hade ju inte utrustat mig med tillräckliga utekläder så lite ruggigt vad det även om solen lyste.

När vi kom hem så fikade vi. Sen ringde farmor så hon kom hit och stannade ett par timmar.

Och vet ni.. Ewelyn gick tre, fyra steg själv idag... !



Dessa böcker fick Ewelyn av sin gammelfarmor :)

Och jag själv fick en slant. Helt otippad faktiskt. Och jag blev nästan rörd :-( Känner mig så dum sådär, men min bror hade fått lite nya saker och eftersom jag aldrig ber om något, eller lånar något så fick jag en peng. Passar utmärkt eftersom jag ska in till Linköping på Lördag :P Kanske någon vill göra mig sällskap?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0