8 Maj

Inte mycket till sömn i natt för någon av oss.. Ewelyn vaknade flera gånger så. Jag sparkade till på Joel i natt så han fick gå upp :-) Även att jag själv vaknade, men jag blir så frusen sådär och jag tänkte att jag kunde gå upp idag på morgonen istället..

Vi myste lite soffan då hon även fick en flaska välling. Hon brukar äta frukost, men imorse fick hon välling istället. När vi andra åt frukost så bredde jag en smörgås åt henne också, men lika snabbt som hon fick den så hamnade den så fint på golvet. Blir tokig ibland ;-)

Joel är ute och cyklar och Ewelyn vilar. Jag har plockat in lite tvätt och grejat.

Efter lunch ska vi ut till landet. Så tråkigt att sitta inne här hemma när det är så fint väder! Man måste ta tillvara på det :-)

Och så vill jag ge en stor grattiskram till min vän Tessan som fyller 26 år idag!! Vi har känt varandra i 10 år, helt sjukt vad tiden går. Snart är vi 30 :-D Skrämmande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0