Aaah

Usch denna jobbiga väntan tar fasen knäcken på mig!

Jag syftar på svar ifrån arbetsintervjun jag vad på. Det skulle ta 2-3 veckor och det har banne mig tagit nu mer än 3 veckor och jag ändå inget hört.

Två kompisar till mig har fått brev hem... Men inte jag!?

Jag vägde in i det sista och ringde förut då svarade en stressad kille och sa att jag skulle återkomma vid tre. Ringde då då svamlade han en massa. Tror inte han förstod vad jag ville, men till slut så skulle han prata med en som var högre uppsatt och sen återkomma.

Jag blev så less rent ut sagt så jag klädde på mig och Ewelyn och gick en sväng. Knallade sen in på jobbet och lämnade min timrapport.

Jag var näst intill lite ängslig när jag skulle lämna den ifall jag skulle stöta på någon där som ville ge mig schemat för sommarn. För vad ska jag säga nu!? Jag vet ju ingenting!

Jag hoppas innerligt att dom vill ge mig ett svar imorgon. Hellre att veta att man ingenting får än att gå  helt ovetandes såhär.

Just wait....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0