Åh så vad det kväll

Det blev lite hastigt inpå kände jag. Efter 13 fick jag sms om att jag skulle jobba, men sen ringde dom eftersom dom var sena med tiden. Brukar oftast få tiden på morgonen/förmiddagen om man ska jobba kvällen.

Men det gick bra!

Är dock lite trött i huvudet då jag vad extra insatt för en rätt så krävande dement person så det tog lite på psyket. Men överlag gick det bra som sagt, och personalen gillar jag skarpt :-)

Snart börjar Big brother,  vet att det är onödigt och dumt att sitta uppe och kolla på det när sömn borde prioriteras i första hand. Men måste få koppla av lite känner jag och jag kommer nog inte orka se hela avsnittet iallafall ;-)

Om inlägget har sina stavfel osv så skyller jag på att min hjärna är lite överhettad ;-)

Hoppas ni haft en bra dag/kväll och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0