Dagen

Fem över sex vaknade våran tös här hemma. Tjugo i åtta traskade vi till dagis :-)

Efter dagis, lunch och andra bestyr så ringde jag Tessan så vi knallade dit. Ewelyn är lite "rädd" för Clara, för Clara ska rycka henne i håret hela tiden, men därimellan så leker dom rätt bra.

Däremot är Albin, Tessans stora pojke (min gudson) en stor favorit i Ewelyns ögon. Hon ropade "Albin" när han var ute och cyklade och när han grejade vid datorn stod hon bredvid. När han hoppade i badkaret så stod hon där och skvätte vatten på honom och skrattade som aldrig förr!

Tessan filmade lite, hon skulle skicka över den nån dag.

När vi kom hem så tog snuttan och jag en dusch tillsammans och sen blev det läggdags.

Imorgon ska vi åka och storhandla medan hon är på dagis. Det är slut lite här och var i både frys och kyl och annat smått och gott!!

Joel skrämde mig förut. När jag satt i soffan så började det pipa/tjuta något så alldeles.. Det första jag tänkte om det var brandlarmet hos grannen eller nåt, gick in till datarummet, det hördes starkare, trodde det då om det kunde var något med bilnyckeln haha.. larmknapp eller så, kollade till på Ipaden. Den var stängd..

Men öppnade den och det första jag ser så har Joel skickat ett meddelande till den "Älskar dig gumman. Puss".

Det värmer. Det är ord som aldrig kan bli uttjatade. Ord som betyder lika mycket varje gång och går rakt in i hjärtat...

Ord som gör mig glad och tacksam för det jag har fast det må vara kämpigt och slitigt många gånger.

Ska sova nu...OM jag kan. Råkade somna förut på eftermiddagen...

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0