Dessa gaddar...

Igår kväll började jag få frossa och huvudvärk. Halv tio kröp jag ner i sängen. Somnade inte direkt, låg kvar en bra stund. Vaknade inatt av att jag frös och värken i min visdomstand har eskalerat.

Imorse var jag mer död än levande. Men jag pallrade mig upp och skjutsade iväg Ewelyn till dagis. Kröp ner en stund igen sen. Kunde inte somna utan har bara vilat.

Joel undrade om jag ville följa med och träffa Jocke och Zithas lille bebis.. Hade gärna gjort det, men jag mår verkligen skit...

Känner mig inte sjuk så utan bara orkeslös och matt.. Och att värken börjat i min tand ger mig ångest då ja vet att jag måste operera bort den på käkkirurgen i Linköping om den ska väck. Och det kostar minst 3000 :-(

Så jag ska göra allt jag kan själv nu får att hålla den i schack och jag har lite värktabletter kvar sen förra gången den bråkade med mig.

Om en timme ungefär så kommer min snutta hem igen. Joel hämtar henne på vägen och jag är i valet och kvalet om han ska stanna hemma eller jobba. Det fick jag bestämma själv. Så får se. Jag är ju så jäkla envis när det kommer till den biten :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0