Färdigjobbat

Äntligen!

Detta vargpass är avverkat och gud så skönt!

11 timmars slit känns och det inträffade ett akut dödsfall på min favoritavdelning så kändes lite tungt måste jag säga eftersom man känt den boende såväl och hjälpt henne så mycket under några år.

Det blev lite kaos då en personal från den avdelningen jag vad på fick springa dit och hjälpa till eftersom dom låg efter så jag fick ta ansvaret över frukosten.

Det gick ju bra såklart, men många äldre är som barn i sinnet fortfarande. Noll tolerans och det ska ske direkt och det kan inte vänta. Dom tror att man har tio armar och motor i benen.

Men försöker man att inte stressa upp sig så går det :-) Dom blev nöjda iallafall.

Jobbade min kväll med en härlig tjej som jag tycker om så det blev ett bra avslut.


Saknar min snutta massor och det var så tomt när jag kom hem. Kunde jag vila? Nej, tro jag det. Dels så är man så uppe i varv när man kommit hem och sen väntar man bara på att man måste knalla igen för dom sista timmarna.

Hon hade haft det bra idag så jag är inte det minsta orolig :-)


Ska strax ta mitt förnuft till fånga och krypa ner i sängen också.




Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0