Förskolans dag

Ewelyn sov hela natten utan nattinstoppning eller välling :-) Men spelade ingen roll att jag fick mina 8 timmars sömn för det kändes som en ångvält hade kört över mig ändå ;-)

Det såg så mörkt och dystert ut och eftersom vi inte kan se ut genom fönstren så chansade jag på att det var uppehåll.

Så vi klädde på oss och traskade iväg. Dom hade pyntat med ballonger och gjort en lite bana för barnen där dom ska leta efter olika snören :-)

Så vad nog tur vi gick dit så hon får vara med på det.

Jag har duschat och grejat och ska snart knalla ut igen. Hade väl varit skönt att kunna ta bilen, men gratis motion är väl aldrig fel.

Och vet ni!? Joel skickade sms igår när jag vad på jobbet att han hade fått Ewelyn in till duschen i 45 min :-) Stolt över han att han lyckades eftersom hon har vägrat att både sätta sig i baljan eller i duschen ;-)

Nä nu har jag inte tid att sitta här...

Idag ska jag köpa oss något färdigt att äta.. Joel äter på jobbet idag och jag orkar inte stå vid spisen nu :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0