Helg

Inte mycket sömn i natt.. Hon fick komma över till våran säng igår och då somnade hon, fast vaknade efter stund och var ledsen..

Så nog är man seg alltid. Vi bäddade rent sängarna. Har Ewelyns kvar bara sen.. Dammsög lite, men inte färdigt ännu.

Tvättmaskinen går för fullt..

Tog med mig Ewelyn och gick ner till affären då hon vägrade sova efter lunchen. Köpte en massa godsaker som vi ska smaska på, eller mest jag då ;-) Sen när Ewelyn lagt sig :-D Lite vaniljbulle ska hon få :-)

Joel har jag knappt sett idag då han varit och grejat inför helgen. Dom åkte förut och ska sova borta en natt. Känns sådär känner jag när jag dels  har ont i magen och blöder som en stucken gris (suck!) och Ewelyn inte är på topp. Snorig och dan.

Kommer sakna honom ikväll, men han kommer ju imorgon eftermiddag igen :-) Får försöka sysselsätta oss så tiden går lite fortare.

Min kära mamma kommer hit imorgon och gör mig och Ewelyn sällskap. Jag tänkte bjuda på lunch. Är ju Mors Dag på Söndag också.  Ikea struntar jag i då jag trodde min lön skulle komma, Tessan hade väl lite annat för sig med tror jag.

Fick två jobbtider idag också då det plingade till i mobilen så nästa helg ska jobbas.... Juni kommer bli en hyfsad bra månad för har rätt många timmar, likaså Juli kommer jag ha fullt upp och Augusti också så man vet ju vad man ska göra iallafall.

Hoppas ni får en bra helg!



Gott ska det bli, fast jag köpte en annan smak :-D


Jag kommer inte kunna bjuda några bilder på ett tag framöver då min kamera är trasig. Ewelyn slängde den i skrivbordet så objektivet fastnade, när jag skulle dra ut den igen så drog jag dän hela skiten..

Typiskt mig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0