Lördag

Innan jag blev gravid så köpte jag en t-shirt som jag använde dygnet runt i princip. Jätteskönt material och bekväm.

Men eftersom det ser ut som någon kastat in en mindre bomb i min garderob (tror dom flesta tjejer känner igen sig) så hittar man inget och oftast använder man dom kläder som är smidigast att plocka fram eller dom som man precis har tvättat.

Jag gillar att ha ordning och reda. Men likaväl som jag gillar det så kan jag vara en riktig slarvmaja. Det som inte syns finns inte liksom ;-)

Jag ska ta tag i en garderobsrensning/vikning igen. Men inte idag. Jag måste ha lusten :-D Annars tappar jag suget och slänger in allt igen ;-)




Bilden är kass. Men det är iallafall denna t-shirt jag menar :P



En bild från igår då Ewelyn brummade på med sin lilla bil..



Se upp! Här jag kommer jag!


Vi har ätit lunch här hemma. När jag plockade i sängen och tittade till på våran soffa så hade Ewelyn klättrat upp och satt och myste med Hubert (hennes vovve). Jag tyckte mig att hon hade en liten finurlig blick för när jag gick fram till henne så kände jag en smärre illaluktande doft.

Det var bajs! Och åter bajs! Hade gått igenom på ena byxbenet, men soffan klarade sig. Tack och lov.

Bytte på henne och tvättade av henne lika blank som diskbänken :-)

Hon sover nu och när hon vaknar ska vi hitta på något tänkte. Vad vet jag inte.


Joel är på VM i plöjning. Han fick biljetter av jobbet så skulle passa på att fota där. Hela dagen skulle det ta och det höll på till fem så han kommer väl då nångång.

Nä, usch om man skulle ta och ta fram den där gnutta energin. Tvättmaskinen är igång, likaså diskmaskinen, men för övrigt så är det stökigt här hemma. I mitt tycke ;-)

Ciao bella!

Obs.. Nu ringde Joel och var på väg hem.. Vi ska visst åka dit hela familjen när snuttan vaknat :P Tror Ewelyn kommer gilla det, jag själv.. hmm :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0