Måndag

Ewelyn har fortfarande feber, men är något piggare :-) Ringde dagis förut och en av förskollärarna hade feber också, så är ju nåt skit som går tydligen..

Vi har duschat och grejat här hemma.. När jag kom ut ur duschen så hade jag fått sms så ska jobba imorgon, torsdag, fredag och lördag.. Goa pengar ;-)

Är ju röd dag på Torsdag så det är bra :-D

Man blir lite slapphänt när man går hemma för många dagar. Såklart finns det massor och göra i ett hushåll och när man har barn också, men jag brukar bli piggare av att ha jobbat än när man går hemma en hel dag.. Man får en helt annan energi fast det är slitsamt inom vårdyrket också.

Man uppskattar dom lediga dagarna mycket mer.

Är ledig idag så ska passa på att njuta av min trotsiga, gnälliga dotter så mycket jag bara kan ;-)

Är hursomhelst glad att det rullar på med timmar början på månaden, annars får åtminstone jag en gnutta ångest.

Vi får väl se om min kära far dyker upp idag. Han kanske skulle hem idag igen och ta svängen förbi här.

Hoppas ni får en bra dag! Imorse kände jag mig som ett vrak, men nu mår jag toppen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0