Morgonpromenad

Jätteskönt ute! Men hade nog på tok för mycket kläder på mig :-)

Tessan kom hit och vi följdes åt till dagis. Men vilken sömntuta hon var idag Ewelyn. Då menar jag att mitt alarm och jag vaknade för henne ;-)

På hemvägen köpte jag potatis så idag blir det potatismos och ugnsstekt falukorv. Ewelyn älskar det :-)


Hade mer på listan såg jag här hemma sen, borde åka och storhandla, men men får se. Kanske vi går ut sen så får handla det andra då. Är ju inte ekonomiskt för fem öre som sagt med att småhandla, men måste man ha det så måste man.

Nu hör jag att kaffet är klart så ska ta mig en kopp!

Hoppas hoppas verkligen mitt sommarschema kommer idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0