Oväntat besök

Pappa ringde och frågade vad jag gjorde. Den sista som man väntar ska våldgästa en då  han bor 25 mil härifrån. Men han kom hit och det var en trevlig överraskning, även att det såg ut som en salig röra här hemma ;-)

Han hade med sig fika och efter en stund vaknade snuttan.. Hon var på glatt humör och hennes lilla röda stjärt är något bättre.

Jag har fasen inte hört något mer om jobb idag, jag sa det tidigare i veckan att får jag inget besked så struntar jag i det. Men vet ju att jag nog inte kommer kunna göra det sen ändå...

Hade varit skönt att få veta nu innan helgen, men icke sa nicke. Ska försöka tänka på annat för jag blir smått galen annars ;-)


Imorgon ska pappa bjuda på grillat så hoppas på fint väder så vi kan sitta ute, gött ska det bli då vi själva inte har möjlighet att kunna grilla här hemma.

Kvällen bjuder på lite godis, kanske film.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0