Trött morgon

Ewelyn vaknade flera gånger igårkväll, och dessutom precis när jag höll på att somna.. Det slår aldrig fel!

Bestämde oss i typ sista sekund att vi strunta i dagis så vi myste lite i soffan förutom att Ewelyn kastade telefonen på min näsa så jag fick näsblod. Det här med att kasta saker som hon gör kan göra mig måttligt irriterad. För hon slänger i väg grejerna med en sån kraft att har man tur så åker man inte på någon hjärnskakning och till råga på allt så är hon pricksäker för hon träffar alltid på dom ställena där det gör mest ont!

Vi gick upp till Tessan på lite kaffe och lek. Hennes båda barn var hemma och det var full röj!

Nu sover Ewelyn efter att ha ätit ett stort lass med mat.

Vad resten av dagen har att erbjuda vet jag inte. Men nu ska jag iallafall hänga upp jeansen som jag tvättat och ta mig en bit mat jag också!

Borde gå till jobbet och lämna min timrapport men tar det imorgon istället. En dag mer eller mindre spelar nog ingen roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0