Ewelyn 2 år

Både igår och i förrgår så uppvaktades Ewelyn av sina nära och kära.

Hon åt en massa tårta och kakor och vad nöjd och glad, men lite trött imellanvarven. Det tar på krafterna att fylla år :-)

Hon fick fina presenter, dammsugare, kläder, kudde, hello kitty mini servis, pussel, bestick, en liten byrå, pengar, kritor och ritpapper, stapelkuber osv.

Så glad blev hon :-)



Öppnar paket på morgonen















Ewelyns gammelmormor



Stolt tjejja!

Joel tog några bilder också, men dom får ni se en annan dag!

Tack alla som firade våran älskade dotter på sin dag!


Hon somnade bra igår kväll, men natten innehöll inte många timmars sömn för någon av oss. Vet inte hur många gånger jag vad uppe och vid fem tiden stod hon vid våran säng och spelade spel på min Iphone :-)

Hon åt så mycket sött igår tror det gjorde sin del med. Men idag fick hon falukorv och makaroner till lunch och tårtan som är kvar får hon hoppa över minsann ;-)

Jag har åter igen fått munblåsor, fast denna gång på ena sidan.. Gör så ont när jag pratar och sväljer. Hoppas dom försvinner fort.

Vi får se vad som händer i eftermiddag. Joel är på bt med sin morfar. Jag har liksom orkat ta mig för något, jo.. Tvättar lite och lagat mat, men ser ut som ett träsktroll med strippigt hår och linne utan bh hahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0