Fånga dagens stormvind.. na na... na..

Rubriken syftar på vädret idag, då det halvvägs blåst storm här ute :-)

Lämnade min lilla kyckling på dagis idag och sen for jag direkt till City gross för att handla. Glömde såklart listan och i och med det så glömde jag hälften och kom hem med lite annat istället, typiskt mig!

Virrig är bara förnamnet. Men det vad skönt att handla helt ensam. Bara att sitta i bilen helt själv kan vara skönt imellanåt =)

Jag vad i valet och kvalet om vi skulle gå ut mer sen, dels så blåser det som sjutton och Ewelyn vad ute hela fm på dagis. Men jag tordes inte sitta inne så vi klädde på oss och knallade ut!



Mammas lilla Oktoberflicka :-D

När vi kom in vad både Ewelyn och jag vrålhungriga, även att vi åt innan vi gick ut. Men jag ställde mig och gjorde schnitzel, potatiskroketter och beasås som snuttan gillar.

Sen satte vi upp ett nytt draperi i badrummet och sen hjälpte hon mig vika eller ja klä ut sig vad mer intressant, men till saken så vek jag ihop lite kläder i garderoben och sen slängde jag en del på sängen som jag aldrig använder och som dels är för STORT!

Så ska lägga ut det på nätet, får vi väl se om nån nappar ;-)

Hade en tjej här i kväll som köpte ett par skor och ett par tights av mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0