Ny vecka!

Igår vaknade jag med huvudvärk som höll i sig till kvällen, men jag bet ihop och följde med på dop. Dom var så fina och det kunde inte varit bättre så är glad jag följde med. Ångrar mig dock att jag fuskade sådant igår, eller inte bara igår har gjort det hela helgen med tårta och dylikt. Min allergi gillar det INTE!

Måste skärpa mig, ibland känner jag inget av det, men det skadar och är inte att föredra.

Idag lämnade jag våran snutta på dagis och sen for jag på möte. Visste inte hur lång tid det skulle ta så jag frågade om Ewelyn kunde äta på dagis och det vad inga bekymmer.

Och jag säger det, det vad tur det. För strax efter 10 blev det strömavbrott i hela huset som höll i sig några timmar :-/

När jag hämtat Ewelyn på dagis så gick vi ner på stan och sen en sväng till lekparken för att fördriva lite tid innan strömmen hoppade igång.



Denna mössa fick Ewelyn förra julen av sin farmor, då vad den stor. Nu passar den perfekt!



Gungade en liten stund, sen ville hon varken sitta i den eller vara kvar i lekparken så trött vad hon. Hon har sovit endast en kvart på hela dagen och då i vagnen på väg hem från dagis och igår sov hon typ ingenting. Det märks hur mycket det gör när hennes sovrutiner rubbas, då säger jag inte att det är katastrof någon enstaka gång, men det gör mycket :-)

Hon har sovit dåligt nu ett par nätter och jag tror det är kindtänder eller något annat som stör henne i munnen. Känner igen hennes beteende :S Dessa gaddar....

Imorgon skulle vi till BVC, men sköterskan ringde förut så vi behövde inte gå dit. Om ett halvår blir nästa besök om inget annat händer =) Hon brukar ju ställa sig på våren våg här hemma och väga sig :P

Och hon hörde henne i bakgrunden hur hon tjuttrade så framåt går det på alla sätt och vis ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0