Busfrö är förnamnet

Jag fortsätter att gnälla lite, det är ju som jag brukar säga min blogg :-) Nevars, men hade en helvetes natt rent ut sagt, som bara handlar om mig. Tänker inte skriva mer, men höll på och gråta faktiskt.. Det är så jobbigt att jag faktiskt avbokade mig från jobb imorgon. Jag hoppas det blir bättre tills på Fredag då jag har ett pass inbokat.

Nog om det, så tågade jag och snuttan upp till Tessan. Hennes barn vad ju hemma idag också. Vi gjorde några jordgubbsmuffins och barnen hade skoj!

Dom åker ju till Mallis på Söndag och ska vara borta i 19 dagar så vill passa på att träffa dom nu i den mån det hinns med ;-)

Ewelyn och jag har haft en slödag här hemma. Jag har försökt att bita ihop och göra så mycket jag orkat med henne, och hon har verkat nöjd iallafall.



Tittar man bort 2 sek så kan sånt här hända...



Haha, vad ska man säga.. Hon är bara för härlig! :-D

Nu slappar jag lite, ska ta tag i lite disk och hänga en maskin tvätt innan sovdags bara. Hoppas denna natt blir bättre för tanken är att knalla till dagis imorgon och ta tid på hur långt tid det tar så jag vet med jobb sen kommande vecka :P

Ska ta sällskap av Robban och Clara för Tessan jobbar imorgon. Mycket roligare att gå när man har någon att prata skit med :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0