Gott!

Joel hade med sig äpplen hem från sin mamma i veckan så idag passade jag på att göra en äppelkaka :-) Bra att frysa in också :-)



Så det blev våran eftermiddagsfika :-D

Det har varit superskönt att vara ledig i helgen. Då jag mådde skit hela förra veckan. Det är väl inte riktigt hundra än, men jag lever ;-)

Imorgon är det dagis igen, så måste ställa klockan så vi hinner traska dit. Sen är tanken att göra egen äpplekräm :-) Man får passa på när man har tillgång till goda äpplen. Dumt att slänga när man kan mycket med dom!

Nä nu blir det soffmys, min mage började värka :-/



Bild som jag tog igår :-) Sådana dagar gör hösten lite extra mysig tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0