Äpplen-Chokladpudding

Vilken äcklig kombination kanske!? Jag håller med.

Idag har jag varit hos min lilla farmor och fikat, druckit en massa kaffe och snackat skit som farmor och jag brukar göra, käften går hela tiden när hon och jag umgås. Älskar verkligen min farmor. Hon står högt uppe på min lista.

Värdefull

Snäll som hon är så fick jag med mig en påse äpplen från kolonin, inte smakat än. Men dom ska ätas upp. Nyttigt!

Från det nyttiga till det onyttiga. Joel var nere på ICA förut och hämtade ut pengarna som hade dragits för mycket på mitt konto. Med mina hundvalpsögon så fick jag honom till att köpa hem chokladpudding och vispgrädde.

Det ligger nu som en stor fetboll i min mage och jäser, fetknopp är jag. Tänker på Generation Fett och mår illa. Men det var ingen som tvingade mig att äta det. Gott vad det iallfall, om det var nyttigare så hade det ju inte skadat.

Älskar godsaker. Alltför mycket. Inte så bra. Jag vet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0