Dusch

Sitter här som en michelingubbe med min vita morgonrock, sexigt värre! HAHA
Va härligt med en skön dusch, hoppas att denna natt ger mig mer sömn än den som va. Inte bra när man inte sover ordentligt, tyvärr har jag såna perioder. Vissa perioder kan jag sova hur länge som helst, och somnar som en klubbad säl, andra ligger jag sömnlös aslänge och vrider på mig hela natten.

Imorgon har jag lite och göra. Som alla andra dagar nuförtiden. En härlig känsla.

(Förresten, jag vann inget på Bingolotto :( ett nummer ifrån att vinna en Volvo menmen nära skjuter ingen hare!)

Vi har ju redan en Volvo ;) Men att vinna är ju alltid kul då det inte händer så ofta i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0