Jobb och flytt

Imorse när jag satt här hemma vid datorn så ringde mobben. Jag svarade och det var Tessan som var på väg hit och skulle hämta nyckeln till lägenheten. Hon flyttar ju hit i helgen. Som om jag inte tjatat om det här i bloggen.

Hon undrade om jag hade lust att brygga lite kaffe och komma upp med när dom lastat in det första flyttlasset, snäll som man är så tog jag mig i kragen och fixade iordning lite fika. Var bra att hon ringde så jag piggnade till lite =) Gick upp till henne och bar lite, drack kaffe och kilade till jobbet därefter. Hade ingen som helst lust. Men när jag väl kom dit så va det riktigt roligt att jobba. Det kändes bra och det gick utan några som helst beskymmer.

Har skrivit upp mig för utgång och lite mat den 28/11 med jobbet också, ska bli trevligt! Alltid kul att göra nåt  tillsammans utanför jobbet också.


Det var allt för idag/ikväll. Måste sova. En ny jobb dag imorgon.

/Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0