Kaffe...

GOD MORGON!

Hoppas att ni har sovit gott, det har jag även fast jag låg i sängen i säkert en timme innan jag kunde somna. Så det kommer nog bli lite segt där vid tre tiden i eftermiddag, brukar alltid bli lite småtrött vid den tiden när jag inte sovit ordentligt på natten. Nu lyssnar jag på Brittan, inte min idol kanske men helt ok, ingen martyr för öronen iallafall. Har sökt två jobb nu, varit lite lat på den fronten nu med tanke på att man jobbat en del och haft annat på sidan om. Men bättre och söka nåt än inget alls. Håller tummarna nu ;)

Dags att dricka upp kaffet nu, innan det blir kallt och äckligt sen en dusch och därefter blir det en tripp till Linköping!

Ha en bra dag kamrater ;)




Kaffesugen? Love it :)


Kommentarer
Postat av: Brinken

Jag sov så gott så jobbet ringde 05.30 o väckte mig i morse :S

2008-10-20 @ 20:15:18
URL: http://beegone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0