Kliar, irriterande!

Fy! Kliar på ryggen så jag blir tokig. Va tvungen och ta av mig bhn för det kliade så dant. Joel kliade, Joel smörjde och även masserade lite =) Vadå bortskämd?  Det gick över och nu kliar det igen!! Kan tillägga att jag inte har skabb, heller inte en fästing som jag trodde förut. Det är bara ett sketet födelsemärke, ja typ som en leverfläck som irriterar. Hur kommer det sig att det ska klia på ett ställe där man knappt når?

Grymt jobbigt. Nu har Joel åkt till jobbet så det blir väl och hitta på nåt som gör att jag får en längre arm, hmm.... hårborsten kanske? :)

Galet, hemskt frusterande just för tillfället. Dags och krypa ner nu strax tror jag. Tvätta står på schemat imorgon förmiddag. Det blir en "måste -vara- hemma-för-att-byta-maskin-dag"

Sweet dreams ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0