Ny vecka

08.58 pep alarmet och det var dags att gå upp. Utan gnäll, utan några motsträvningar. Upp och hoppa!

Satte på lite kaffe, fyllt i dom sista dagarna på kassakortet. Blir och lägga på det när jag ska ner til pendeln. Idag ska jag till Linköping. Har en tid och passa så jag får lägga lite band på mig och inte sega för länge nu på morgonen. Egentligen så är det ju inte tidigt, men när man gått hemma ett par dar nu så blir det lätt att man vänder på dygnet. Man är uppe lite senare, unnar sig en längre sovmorgon när man inte har nåt inplanerat under dagen. Inte bra, jag vet. Önskar att jobbet kunde ringa nu och ge mig några tider. Hoppas hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0