Sjukhuset

Ett bra och lärorikt tv-program som dom flesta borde titta på tycker jag. I kvällens avsnitt va det en liten tös som blivit stucken av jordgetingar, det var så synd om henne :( För att inte tala om Engla-Louise som lider av den otäcka sjukdomen Anorexia. Tur att sjukvården finns.



Jag blir verkligen inspirerad av dessa människor som jobbar inom vården. Vilken kompetens dom har och trevligt bemötande mot patienterna. Även att det är stressigt många gånger så får man mycket tillbaka.  Allt har för och nackdelar oavsett vilket arbete man än har. Jag ångrar inte en dag att jag pluggade till undersköterska iallafall. Tyvärr, är det negativa att det är svårt att få en fast tjänst snabbt... Ja, man kanske pluggar vidare.. Tanken finns... men just nu låter jag ödet bestämma åt mig, en dag i taget...

Kommentarer
Postat av: Brinken

Ja kirurger är helt otroliga =)

2008-10-15 @ 22:33:13
URL: http://beegone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0