Sömnig

Klockan är snart elva, har inte gjort så mycket idag förutom att tvätta, kolla lite papper, pratat med Tessan, myst i soffan och bara slöat. Även att denna dag har varit lång och seg så är jag sömnig, ska bli skönt att komma i säng.

ÄNTLIGEN! Har jag fått tillbaka min mob, varit på lagning i cirka tre veckor nu. Så nu har jag alla kontakter igen. Tror en del har försvunnit, men sist när jag kollade nu så verkar dom flesta av mina nära och kära finnas kvar i telefonboken.

Tack älskling för att du tog en promenix och hämtade den. Mitt humör idag ska vi inte tala om. Mår inte nåt vidare, känns som att jag bär på nåt skit, feber på intåg eventuellt. Hoppas jag inte. Ska jobba imorgon och hela helgen. Måste..

Snackade med Malin på msn förut, känns som det var hundra år sen vi pratade sist. Men det var kul och höra hur hon hade det och vad som hänt/händer i hennes liv. Hoppas den där fikan blir av snart. Trevligt och prata gamla minnen.. mestadels partyminnen dock =)

Dags för lite sömn.. En lång dag väntar på mig imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0