Sömntutan

Åh, att jag alltid ska somna på soffan, för länge. När målet är att bara vila ögonen i ca en kvart. Så blir nog och sitta uppe här en stund innan jag kan sluta mina små ögon.

Var på Arbetsförmedlingen idag som sagt. Gick bra, men förbaskat trist! Ska få aktivitetsstöd dom dagarna som det inte finns nåt jobb istället för att stämpla. Kommer tjäna mer på att ha det där sa hon eftersom jag får jobba kvällar och helger utöver och att det då inte räknas bort. Pengar går alltid åt om man spenderar så mycket som vad jag gör, inte borde göra. Verkar dessutom krångligt att fylla i pappret plus att jag måste gå ner en gång i månaden och få en stämpel. Allt har för och nackdelar.

Kvällen har varit seg. Inte mycket har hänt. Jag blir mer och mer sugen nu.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0