ONSDAG



Påsken är snart här och jag blev faktiskt överraskad med ett påskägg  av min kärasta farmor. Låg i soffan och hux flux ringde det på dörren. Har tjuvsmaskat lite ikväll, kunde inte motstå en sån gottegris jag är. Dessutom låg det en liten peng i och det är alltid välkommet ;)

Idag har jag faktiskt varit ledig och det har varit underbart även att jag har haft en del sysslor att göra. Sov inte så länge idag utan gick upp skapligt, käkade lite frulle och sen hjälptes Joel och jag att städa. Han dammsugade och jag torkade golven etc. Smidigt när man kan hjälpas åt. Det tycker jag att man ska göra när man bor och lever tillsammans. Det är ju bådas skit liksom :o) Det gick snabbt och sen fixade vi lite mat.

Ja, ibland räcker det med att städa och bara vara hemma för att man ska känna sig seg. Värken i tanden har heller inte släppt och pencillinet gör ju att man kan känna sig trött och däven. Ringde tandläkaren och där fick jag inte mycket hjälp. Hon tyckte att jag skulle vänta tills pencillinet har hjälpt. Om jag inte minns fel så skrev jag nog om det i förra inlägget.

Liiiiiite har det hjälpt, men inte mycket. Det är fortfarande olidligt i mellanvarven.

Från det tråkiga till nåt roligare. I helgen ska jag jobba, tjäna STORA pengar, nedå men blir ju lite extracash när det är storhelg och på Söndag är vi bortbjudna hem till farmor. Hennes mat får mig att börja dregla. GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0