ONSDAG

Lyssnar nu på Marilyn Manson, det ni. Vissa låtar är faktiskt helt ok =) Sitter även och gottar mig med lite smågodis och cola, onyttig idag.

Var på fiket med Linda och eftersom jag inte dricker kaffe än så har blev det en god, läskande smoothie med mango och banan. Himla god! Det va trevligt vi har alltid massor och snacka om, sen tog vi en runda på "stan" om man nu kan kalla det så. Rätt trött på affärerna här i Mjölby. Hittade inget som direkt passade mig i smaken, får ta en tripp till stora "stan" sen när löning kommer, om man nu har pengar kvar hehe.. Ska betala på csn-lånet nu denna månad igen.

Snart måste jag ta tag i disken och greja lite här hemma, ser ut som ett bombnedslag. Om jag har tillräckligt med energi så får det bli städ imorgon. Annars blir det mys med mig själv, gubben jobbar ju. Men jag har ju mitt godis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0