TISDAG

Morrn Morrn!

Gott det är med kall apelsinjuice på morgonen. I natt sov jag inget vidare som vanligt.

Igår hade jag en trevlig dag i Linköping med mamma, vi åt varsin bulgursallad med kycklingspett och senare bjöd mamma på glass =) Kalasväder. Tycker det är svårt att veta vad man ska ha för kläder.

Köpte lite smått och gott bland annat nya mysbrallor, ett par tröjor och sen blev det en visit till Apoteket där jag köpte duschcreme, har fått såna torra fläckar på armarna :/

När jag kom hem var det bara att skriva matlista och ge sig av till City gross med gubben, åter igen hungrig efter den trippen så det blev lite matlagning. Filippinsk kyckling med klyftpotatis :) Finns lite rester kvar som jag ska smälla i mig innan jobbet.

Om ca en timme måste jag kila till Af. Fått en kallelse om en ny handlingsplan eller vad det var. Känns helt meningslöst och jag fattar inte vitsen med det. Jag jobbar mer än dom flesta så så mycket jobbsökande hinner man inte med. Tycker dom ska lägga mer krut på dom som är arbetslösa på heltid. Jag får ju mycket tider och gör inget annat än och jobbar.

På tal om jobb så har jag ett långpass från 12.30-21. Känns sådär, men tycker om våningen så det kommer gå fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0