linköping

Sovit rätt så bra i natt, tog ett tag innan jag somnade sen sa det bara "pang" så slocknade vi. Idag ska vi in till stan... vi är ofta där, men blir ju så när man har en mamma som bor där =) Plus andra släktingar. Vi ska lämna våran sötnöt till Nina som ska passa henne ett par timmar. Hon har tjatat så mycket om att hon skulle vilja vara barnvakt och visst inte mig emot även att jag fortfarande tycker att det känns konstigt att gå ensam. Hennes stora barn är inte hemma så då var det lugnt :) Ewelyn är mindre snorig nu, stor skillnad från igår minsann. Själv är det sådär, känns som jag har en stor klump i halsen, det bränner lite och kranen rinner forfarande :/

Vi ska in till Polarn och Pyret då vi har ett presentkort där, hoppas vi hittar nåt fynd :) Fynda är alltid roligt!

Dags att klä på sig lite och skaffa sig ett ansikte kanske ;) Man vet ju aldrig vem man kanske stöter på =)

NU är det spikat iallafall, vi ska fira nyår i Mantorp och det ska bli skoj!! Skönt att veta vad man ska göra och det är alltid kul att gå bort.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0