Min älsketott <3




Idag provade hon sina jeansleggings för första gången så söt, men dom har redan åkt i tvättkorgen då det läckte lite från blöjan. Idag har det i princip gått i ett. Vid halv elva tiden var vi ute hos Joels mamma, jag ammade tösen och sen begav vi oss in till Tornby. Inte det lättaste att hitta parkering, men till slut så. Vi gick in på Toys R us och köpte lite klappar till barnen. Ewelyn får en peng in på sitt konto av Tomten i år eftersom hon är lite för liten att öppna sina klappar själv ;)

Sen bar det in till Skopunkten, skulle kolla innetofflor men nada! Så vi gick in på Ikano, enda stoppet där var Hemtex, skulle kolla örngott men dom jag ville ha var slutsålt. Typiskt.

Hungriga som få eller FLER så åkte vi in till stan och tog en buffé på Ming Palace, himmelriket så gott det är! :)

Sen tog vi blomsteraffärn efter lite blommor till svärmor.

När vi kom dit så sov Ewelyn i fåtöljen ombonad med filtar o kudde, MYS MYS!! Så Joel och jag passade på att ta en liten powernap där, välbehövligt för bådas del.

Nu har vi slagit in klapparna, Ewelyn sover helt slut snuttan..

Ibland undrar jag asså... jaa... orka bry sig egentligen.. ja säger då det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0