Nyår

Ja om jag skulle försöka ge mig på att sammanfatta året som gått, dom två största händelserna är nog när jag fick mitt körkort Januari 09 och två dagar senare fick ett positivt gravidietstest, den veckan var jag lycklig kan ni tro.  Två bra saker på kort tid. Sen i Oktober kom våran gosiga snutta Ewelyn till oss och den lyckan går heller knappt att beskriva, man gick som i en dimma, trodde knappt att det var sant! Det absolut bästa som hänt mig.

Sen får vi inte glömma denna vandring med Joels jobb, varsel hit och dit. JA, han klarade sig. Två gånger till och med och det ser ljusare ut nu!

Mamma genomgick en stor tjocktarmscancer operation och överlevde den, samma vecka som hennes barnbarn Ewelyn föddes. Det var en händelserik vecka må jag säga.

Joel och jag har haft ett bra år tillsammans med andra ord, lycka, nervositet, en förväntan som heter duga.

Jag fick fira Julafton tillsammans med familjen, evigheter sen sist då jag jobbat som en myra dom senaste åren, bara det var en underbar känsla och nu väntar ett nyårsfirande på oss med god mat och dricka, så härmed önskar jag och håller tummarna för att nästa år kommer bli lika bra som detta och att ni bloggläsare kommer ha ett GOTT NYTT ÅR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0