Maaaaaat

Idag har jag bara vräkt i mig en massa mat. på förmiddagen eller vid lunch typ lagade jag till min pastasås och bandspaghetti. Älskar den såsen, det är bara matlagningsgrädde, skinka. purjolök, ost och salt o peppar. Mumma! Ett stort lass. Sen på jobbet käkade jag lite ost och broccoligratäng och nu ikväll hemma så klämde jag i mig två rostade mackor och ett par riskakor. Inte undra på att jag är rund ;)

Men äta bör man, annars dör man.... Så SANT! Men sen ska det ju vara med måtta också.

Har fått hem min plattång förresten, har inte orkat packa upp den ännu, men det blir imorgon :)

Oj, vad klockan är mycket! Jag ska upp och jobba imorgon. Börjar sju. Problemet är att jag inte har nån matlåda med mig:/ Så får springa in till Pressbyrån tidigt imorrnbitti och köpa nåt.

Natti Natti... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0