LÖRDAG

Ja det blir inte mycket uppdatering nuförtiden. Kan det kanske bero på att jag helt enkelt tappat gnistan för bloggandet eller för att jag jobbar för mycket och lusten inte finns? By the way. Kom precis innanför dörren, skjutsat Joel till hans fd svåger, dom skulle visst öla lite ikväll och sen åker dom till Mantorp Park tidigt imorrnbitti. Stannade förbi Hemköp och köpte med mig en liten godispåse och en Pepsi =) Har två filmer som ligger här hemma och väntar på mig :)


Denna film bland annat, som verkar mysig och sen har jag en drama. Får se vilken det blir ;)

Usch, blev så rädd i bilen förut. Det började hux flux pipa och ha sig.. men guuud tänkte jag. Har jag kommit emot nåt eller vad är det. Då blinkade det att jag inte hade bältet på mig, så jag knäppte upp försökte ruckla på det.. inte lätt när man samtidigt ska ögonen på vägen, men det hjälpte inte så jag körde genom stan med detta pipande. När jag kom hem ringde jag Joel som sa att kanske dörren inte var stängd ordentligt.. hmm.. aa, jag hoppas det inte var nåt annat. Fy, sånt gör mig nervös! Känns som bilen ska haverera eller nåt :/



 
Nu blir det ensamtajm a la Malin. Just ja, vi var och käkade grillbuffé i Vadstena igår. Himla gött! Kan rekommenderas =)

Dags för soffan strax, here I come! ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas du hittar gnistan för bloggandet igen. Det är alltid lika kul att läsa din blogg. :)

2009-07-26 @ 02:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0