TORSDAG

Idag unnade jag mig lite sovmorgon, inget alarm ställdes. Jag vaknade inte helt utvilad, men dom extra timmarna behövdes. Vi har varit inne i Linköping idag hos farmor och ätit lunch, sen åkte vi förbi Hemköp och köpte lite glass till myskvällen ;)

Känns som att det är nån sorts "Wallander-hysteri" nu :), det kom iallafall på tal så det blev filmtajm här hemma. Joel tankade ner två Wallanderfilmer, såg den ena ikväll blir nog nästa imorgon eller Lördag =)

Denna dag har gått fort och det har varit mer än underbart att ha fått vara ledig! Dessutom har jag 2 dar till, så jag kan njuta ett tag till. Nu vill jag bara att dom här veckorna på vikariatet ska passera så det blir lite lugnare på den fronten, så att jag själv kan reglera över hur mycket jag vill och orkar jobba. Så att jag kan bestämma lite utifrån mig så att säga när jag känner att jag har lusten och orken till det.

Jag mår mycket bra nu, så jag ska inte klaga. Känt av lite ryggont, men det kom ikväll. Imorgon har det säkert gått över. Imorgon ska vi tvätta. Klockan sju ringer klockan. Joel har erbjudit sig att gå upp, även fast jag sa att jag kunde ta det. Tidiga mornar är vardag för mig nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0