LÖRDAG

GOD MORGON! :)

Det blev inte mycket av kvällen igår. Myste lite framför tvn, smaskade lite godis sen orkade jag inte mer. Inte Joel heller, så vi gick och la oss =) Har vaknat flera gånger i natt, uppe och kissat, uppe och druckit etc. Vaknade av att jag fick en sån hosta att jag höll på och spy, vet inte vad jag höll på med. Förstår inte varför jag inte kan sova bättre när jag är så trött och timmarna är viktiga för mig.

Får se om det hinns med en powernap när jag går hem på timmar. Oftast är man så uppe i varv att det blir svårt att tagga ner och timmarna går så snabbt innan man ska ge sig i väg igen. Bita ihop helt enkelt.

Jobbet ringde för en kvart sen, men jag har ju redan jobb idag. Lite svårt att klona sig och va på två ställen samtidigt ;)

Gött det var med kaffe nu på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0