MÅNDAG (kvällen)

Kvällen gick bra, men det gick ju i ett hela tiden. Hade en tuff dusch som alltid tar långt tid, men jobbarkompisen var snäll och tog den så jag sprang runt till dom som man kan hjälpa ensam. Det gick bra och jag klämde i mig persikor med grädde ;) Kunde inte motstå :P



TJOCKIS!




Vecka 23 som sagt nu ;)




Ooooch så måste jag bara visa den fina vårväskan som jag inhandlade på Sisters =)





Love it. Ja, ni ser ju hur mkt skit som jag samlar på mig.. I min väska finns alltid, eller ja oftast en massa halvfulla tuggummipåsar, några mynt, timrapporten till jobbet, nåt gammalt tågkort, mobil, en rutten banan, läppglans till förbannelse, som också är halvfulla, lite kvitton, en plånbok då oftast utan pengar eftersom jag alltid handlar med kort, hmm... Ja typ det.. Har säkert glömt nåt ;)

Nu ska jag äta nåt, kanske smsa Tessan annars får det nog bli sängen, lite "Glamour"-läsning!







Kommentarer
Postat av: brinken

Sötismage :D

2009-06-01 @ 21:49:15
Postat av: Anonym

jätte fin mage!! Men du gumms, hur många väskor har du inte som du borde rensa och lämna till mig egentligen;) Jag har nämligen inte en ända hel väska;) KRAM

2009-06-01 @ 22:45:17
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0