MÅNDAG

Nu är det vardag igen och jag måste säga att helgen har varit fantastisk, även att det sprungit iväg en del pengar. Men så är det ju när man är ute och far. Igår var Joel och jag i Gränna och tog båten över till Visingsö ;) Beutiful =) Det tråkiga är att det var fullt så vi inte kunde ta bilen över, men vi hade trevligt ändå. Åkte remmalag, käkade mat och glass :) När jag kom hem igår så såg jag att jag hade bränt mig, värsta fula bonabrännan :(  Träffade på Sandra, Daniel och söta Oliwia också, hörde nån som ropade och då var det dom som gick bakom =)

Vi stannade till vid brahehus då Joel ville fota lite sen åkte vi hemåt och jag lade mig nångång mellan åtta och nio, helt slut i kroppen, man blir ju det av värmen också.

Om 1 timme ska jag gå till jobbet. Men innan dess ska jag äta lite mer glass ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0