TISDAG

Hmm.. kollar just nu på "Hells kitchen", men det är reklam. Hatar reklam, blir så rastlös och trött. Idag har jag inte gjort många knop. Vädret har varit grått och trist med regn. Gick över till Tessan på en kaffe och sen gick jag hem för att göra lite nytta. Dammsugade hela lyan, diskade, gjorde rent i badrummet och bäddade rent. Har även sorterat tvätten, då jag själv erbjöd mig för att gå upp till tvätttiden imorgon och slänga i första maskinerna. Klockan sju börjar tiden. Sen får Joel ta över för jag ska sätta mig på pendeln in till stan och träffa mamma, käka lunch och ha trevligt! Hoppas på bättre väder.

Usch jag har fått sån klåda, eksem eller vad det är. Brände upp mig i Söndags på brösten och axlarna ner mot ryggen, är röd som en kräfta och det svider nåt så oerhört :/ Det kliar också. Smörjer och smörjer, men inget hjälper. Vet ju att det går över men olidligt så länge der varar. Aja, det finns värre saker här i världen =)

Fick sms förut från vikariebanken fick en heldag på Torsdag, himla bra. Passar mig utmärkt! :) Långa dar är tuffa dar, men jag är glad att det rullar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0