FREDAG

Äntligen Fredag, visst är det underbart med helg? Ja för dom som är lediga kan jag tro ;) Själv ska man ju jobba och tjäna lite pengar. Aldrig fel.

Ja, idag har jag varit på "stan" med Tessan och lilleman. Vi kollade lite, men jag köpte inget. Inte sugen plus att det inte fanns nåt snyggt. Sen gick vi hemåt då lilleman va på dåligt humör. Jag slängde i mig lite käk och sen gick över till Tessan igen.

Kvällen kommer spenderas hemma. Är bjuden på 50 års partaj, men jag har ingen lust. Är trött OCH tråkig idag!

Tessan blir barnledig och skulle festa, känns som att det är en riktig festhelg av nån anledning. Men inte för mig =)

Fest för mig känns långt långt borta. Suget finns inte där heller varken lust eller ork. Jag är boooooring.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade inget internett på hela dagen igår då Martin målade i varadagrummet :) Men såg inget på mobilen? Jag fick panikköra en vän igår som inrte hade bil men viktigt möte. Men vi MÅSTE ses innan våran tripp! Nästa vecka? Måste ju planeras;) hihi.. Kram kram

2009-03-21 @ 07:03:29
URL: http://jeenniifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe okej, ja men de 'r ju ingen katastrof:D säg till om du är ledig någon förmiddag, då är ju molly på dagis :) kram

2009-03-21 @ 11:03:26
URL: http://jeenniifer.blogg.se/
Postat av: Brinken

Du är inte borrring du är en mogen tjej som har ett jobb och gör de ända rätta tycker ja ;)

2009-03-22 @ 23:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0