ONSDAG

Goooood morgon alla morgonpigga!


Anledningen till att jag inte bloggade igår är att jag dels inte hade nåt vettigt och skriva och sen hamnade jag i soffan, fastnade framför en dramafilm på tv som var bra. Sen käkade jag och därefter spenderade jag kvällen på jobbet. Det gick bra =)



Idag jobbar jag bara tre timmar, grymt skönt. Blir nog att jag vilar en stund sen när jag kommer hem. Kanske blir en sväng till Lkpg i eftermiddag och tar en fika med Sara som jag lärde känna på körskolan. Hon ska snart köra upp tjejen, och är lika nervös som var jag va.


Dags att, borsta igenom mitt flottiga fula hår så här på morgonkvisten. Blir en dusch senare idag, och givetvis får jag ju absolut inte glömma bort gaddarna!

En annan sak. Fan vilken konstig dröm jag hade. Hel sjukt.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ibland kan man verkligen drömma konstigt.

2009-03-25 @ 06:30:30
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0