TORSDAG

Ännu en dag på jobbet. Var faktiskt rätt utvilad imorse och det är skönt. Jag mår mycket bättre nu. Timmarna gick fort. Till lunch åkte Joel och köpte thai mat =) Mums! Smällde i mig alltihopa, eftersom jag åt en dåligt frukost. Nu är han på jobbet igen och jag ska strax ta tag i disken och kila till jobbet några timmar (igen!)

Kommer få tillbaka lite på skatten och det är bra. Allt som man slipper betala tillbaka är bra tycker jag. Finns inget värre än att få restskatt. Jag blev glad. Vad Joel kommer få det vet vi inte än, men han brukar få rätt mycket ;)


Räknade ihop mina timmar denna månad. Sååå himla gött asså. Man mår bra när allt flyter på, hur seg man är må vara. Jobbet ringde vid lunch och gav mig fler tider. =)


Åh, vilken härlig dag! :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0