FREDAG

En del tar helg. En del ska upp och jobba, jag är en av dom.

Men som det ser ut så är jag ledig på Söndag och det ska bli skönt. Efter en delad tur är man rätt trött.

Ja, till nåt roligare =) Kom hem för en stund sen. Sandra hämtade upp mig och så tog vi en fika. Hennes dotter är så himla gullig. OOOH, jag vill att dagarna ska gå snabbt. Moderskänslorna är starka nu.  Det här är rätt fas i mitt liv och allt flyter på.


Är lite nervös över hur det kommer gå till med mammapenningen sen, fylla i papper, hur mycket man ska få etc. Pratade lite med en av barnmorskerna igår efter amningsinformationen och hon tyckte att jag skulle kolla upp det redan nu lite smått, eftersom det tar tid sånt där och att man kan gå miste om ersättning för en del dagar. Pengar är ju inte livsviktigt, men har en stor betydelse speciellt nu när man ska ha en liten också. Det fixar sig på nåt vis.





Vecka 20


Magen växer sakta, men säkert :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till graviditeten =) Gud så roligt. Blir en babybomb från Usk gänget. :) Lite avis faktiskt. ;)

2009-05-15 @ 14:46:27
URL: http://idaskold.blogg.se/
Postat av: Ida

Men gud vad stor du har blivit!! hihih fan vad kul Malin!

2009-05-15 @ 21:31:26
URL: http://charismatica.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken liten söt mage, du ser ut o va i samma storlek som mig när ja väntade Molly :)

2009-05-15 @ 22:37:12
URL: http://jeenniifer.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej gumman! Tack för det Wilmer fick igår! SÅg ju magen live igår med men åh vad tydligt det syns på bilden :-) Du är så fin så! & kommer bli världens gulligaste mamma! Kramar Nina

2009-05-18 @ 08:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0