MÅNDAG

Jag har haft en fantastisk helg, helt undebart att dom hitta en annan som kunde ta mina pass!

I fredags var vi hos farmor och käkade, satt ute i solen i flera timmar så att både Joel och jag brände oss. Sen blev det en tripp till Tornby då Joel köpte shorts.

I lördags fick vi en spontanidé och åkte till Omberg och käkade en god frukost tillsammans. Joel lurade upp mig på den lägre sträckan upp, fick stanna några gånger och pusta ut hehe.. varmt och för att inte tala om hur brant det är. Men det var värt mödan =) Myspys!

Kvällen var vi i Mantorp och grillade. Jag åt som om jag inte ätit på en vecka eller två, det var mycket trevligt.

Igår, Söndags asså så åkte vi till Berg och spelade minigolf med mamma och hennes karl. Jag kom tvåa =)


Ja, som sagt denna helg har varit otroligt härlig. Skulle behöva få fler såna dagar. Behöver få annat att tänka på utanför jobbet och kunna vila. I morse var det segt att kliva upp, trots att ett besök hos frissan väntade på mig. Jag blev nöjd med resultatet.ingen jätteförändring kanske, men utväxten är borta och lite ljusare blev det. Nu är man fattig igen :P

Om ca en timme börjar jag jobba. Känns inte motiverat idag. Huvudvärken är här.


Nu har man varit på ultraljud också och sett våran lilla plutt. Mysigt =)


Kommentarer
Postat av: ida

Är du gravid? =)

2009-05-04 @ 18:54:51
Postat av: jenny

jaha ok det visste jag inte.. men de e bara o hålla tummarna att man får jobba något innan sommarn drar igång då =)

tog ni reda på vad det blir för en liten parvel?? grattis förresten!!

2009-05-05 @ 15:00:17
URL: http://supersylt.blogg.se/
Postat av: Brinken

Grattis grattis till graviditeten :D

2009-05-06 @ 00:22:45
Postat av: Anonym

att vi inte sågs i lördags då :) Va ju med där :)

2009-05-06 @ 16:55:32
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0