ONSDAG (kvällen)

Home sweet home.

Nu känner jag tröttheten i kroppen, har lite ont under fotsulorna och det stramar lite lätt i ryggslutet, men jag är glad ändå =) Försöker åtminstone. Helt ärligt så är jag glad över att det gått så bra idag/ikväll på jobbet, även att det körde ihop sig lite på slutet. Man känner ju att man lever iallafall!

Imorgon ska jag på amningsinfo på VC kl 10. Tänkte gå upp rätt tidigt och ställa mig in duschen, äta lite frukost etc. Hatar att jäkta på morgonen , speciellt i onödan. Det är ju jag själv som bestämmer när jag kliver upp. Tycker om att ha god tid på mig och går hellre upp tidigt än att ligga och dröna i sängen och behöva stressa.

Igår kände jag bebis tydligt. Till och med Joel kände. Jag känner inte så ofta på dan när jag är i farten, utan vid sängdags så vaknar lillen till och vill göra sig hörd.

Dags att tvätta bort mascaran, apropå så måste jag köpa nytt smink, en ny mascara, kajalpenna etc. Synd att det kostar så mycket men vill man vara fin såååå ;) Även om jag inte känner mig som en skönhet just nu så blir jag lite piggare.

Natti Natti...                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0