TISDAG

Vaknade av att Joel väckte mig, strömmen hade gått och med tanke på att jag ställde väckarklockan så ville han försäkra sig om ifall jag ställt mobilen på väckning. Uppe vid sju var jag, som en gråvit zombie lunkandes till toan. Drömde en konstig dröm i natt igen om en mördare. Nåt fel måste det nog va på mig eftersom jag drömmer så sjuka drömmar.

Tvättar ett par maskiner idag och passade på att slänga i den skitiga badrumsmattan. Diskat, bäddat har jag också gjort. Typ det. Fick sms om jobb på fredag också, ett kort pass på morgonen, men det räcker. Eftersom jag jobbar ett långt pass på torsdagen som innefattar kvällen. Satt upp mig imorgon också, men inte hört nåt. Hoppas det inte blir nåt, har roligare planer istället. Lite shopping på Ikano med Jennifer =) Imorgon får jag lönen, kunde se vad som var på ingång på internetbanken och det var lovande. Jobbade ju påskhelgen. Kommer försvinna mycket till räkningar, sparande och dylikt, men känner iallafall att jag kan unna mig lite småsaker.


Skickat sms till Tessan, lite nyfiken på hur hon haft det i helgen på ålandskryssningen och om mina kläder är hela ;)

Sugen på en skön dusch nu innan tvätten är klar, borde skrubba av toan igen och en dammsugning skulle också sitta på sin plats, men va sjutton.. Alla dessa måsten hela tiden. Är ju egentligen bara en själv som sätter dom för ingen annan bryr sig ju, inte fasen kollar jag i alla skrumslen och vrår när jag är hemma hos nån, om man nu inte chockas av ett tredje världskrig precis innanför dörren. Ja, det har faktiskt hänt =)

Längtar tills imorgon, hoppas det blir en mini tripp till Linkan med Jennifer ;) Vi har sjukt trevligt ihop! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0