TORSDAG

Hmm, inte mycket sömn i natt. Bebis levde som aldrig förr =) Halsbrännan har blivit värre, speciellt vid läggdags och på morgonen. Skulle till Apoteket idag, men det var ju stängt pga röd dag. Men Joel var hos sin syster så hon var snäll och skickade med ett par Samarinpåsar. Hoppas på mer sömntimmar inatt. Timmarna på jobbet gick bra. Dessutom slapp vi städa pga helgdag, kan det bli bättre? Nedå =) Skämt åsido. Plus lite mer betalt.

Har en känsla att pengarna kommer gå åt som smör nu, mycket räkningar som vanligt sen måste jag köpa lite nya saker till mig själv som tagit slut sen kan jag ju inte sticka under stolen med att jag är lite shoppingsugen, ja inte vad gäller kläder men vill köpa lite nytt till lägenheten. Gardiner, sängkläder, mattor osv. Än så länge är det bara i mina drömmar, men det finns så mycket fint på Jotex och sen sa Tessan att dom öppnat en ny inredningsbutik i Norrköping. Funderar starkt på att åka dit nån dag när det passar. Ja även om man inte tar sig råd att köpa nåt så är det alltid kul att glutta lite i skyltfönstra :)

Imorgon är det jobb som gäller åter igen. En lång dag. 7-16. Men är ledig i helgen om inget jobb dyker upp =)

Farbror min flyttar från Göteborg till Linköping i helgen, frågat om han behöver hjälp men inte fått svar. Ja, det märks. Vi har inga planer ännu. Tar det som det kommer, och mycker hänger på vädret.

Hoppas maten är klar snart. Hungrig som en gnu ;)

Fick kaffesällskap av Tessan förut, alltid trevligt med lite tjejsnack =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter mysigt att vara gravid hihi. Har de öppnat någon ny butik här? hmm, vartdå någonstans tro?

Hade varit trevligt o träffas någon gång, nåra från klassen o ta en fika. =)

2009-05-22 @ 10:41:00
URL: http://idaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0